tirsdag 31. desember 2013

Hurra jeg har fått min egen "hobbyhule"

Avslutter året med å vise dere noen glimt fra mitt nye superrom!
 Ikea er bare toppen!
Fant til og med tidskriftshyller som passa perfekt til 12"x12" ark! 

Med litt inspirasjon herfra og derfra ble det slik:


Maaaaaasse benkeplass!!



Sybordet har føtter med hjul på.



Jeg er bra heldig ja! Og kjempetakknemlig! 
Har innvia rommet med å lage kuverthilsener til nyttårsgjestene våre. 




Hilser dere alle et GODT NYTT ÅR med den irske velsignelsen dere finner midt i bildet her 
(klikk på bildet så ser du teksten bedre)

Gleder meg til et nytt "scrappeår" ,
og tusen takk til alle dere som er innom bloggen min og inspirerer!



3 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin scrappeplass! Och jättefina korthälsningar du gjort där också!

    SvarSlett
  2. Flott scrappe-krok du har ordnet deg. Der hadde jeg likt meg!

    De tidsskrifthyllene så fine ut. Vil bare minne deg på at det er stor mulighet for at kartong og mønsterark kommer til å blekes når de står sånn nært vindu. og at det kan bli skiller på arkene dine. (Snakker av erfaring. Så nå er jeg påpasselig med å oppbevare mine ark og kartong i esker fra Staples).

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Har tenkt på det med lyset, men tror det skal gå bra sola ikke tar her. Men skal følge med.

      Slett