fredag 1. november 2013

Mitt bidrag til KOM6 på Scrapping.no

Her er mitt bidrag til KOM6 på Scrapping.no.
 Det ble faktisk en delt 2. plass på meg denne runden.
Moro!

Artig å bruke "splætter" på kort også, ikke bare LOer.
Det var det som var utfordringen denne gangen.

Er ikke dette tekststempelet fra Staz flott???


Bakgrunnen er først sprayet med Dylusion spray fra Tim Holtz, så har jeg skvetta på med både tykk og litt uttynnet akrylmaling, når dette tørket laget jeg bittesmå prikker med turkis glitterlim.

Snøkrystallene er stanset ut med dies fra MemoryBox, blomstene er fra Prima og WildOrchidCrafts. Charm hang på prislappen på et klesplagg.

Ha ei flott scrappehelg! 
Gleder meg til å gå løs på noen av jubileumsoppgavene på Scrapping.no.

3 kommentarer:

  1. Nydelig! Kjempeflott mist - og malingbruk! Hvilken mist er det du har brukt?
    Ha en deilig helg :o)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort, Liven!!

    SvarSlett