torsdag 4. april 2013

Grid-teknikk med "Ett Trykk"

Ett Trykk har jubileumsmåned og feirer med å presentere ulike teknikker og lage utfordringer ut i fra dem. I dag har jeg prøvd meg på utfordring 2 - uke 1 - "grid-teknikk". Dvs å maskere med "post-it" lapper og lage rutenett med ulike stempler. Dette var kjempegøy, og det blir nok ikke siste gangen jeg prøver dette.... For den som vil prøve finner dere tutorial her


Jeg har valgt å bruke bare denne stempelteknikken på dette kortet. Syns det ble så effektfullt at jeg ikke vil dekke det til med ekstra pynt. I noen ruter har jeg satt sammen flere stempler. (Monterte dem på en akrylkloss.) Slik lagde jeg innsiden:



Stemplene jeg har brukt er fra
  • Tim Holtz -Tekststempel
  • Papermania - Urban Stamps
  • Stampington Company - blomst
  • Panduro - Sommerfugl og øyenstikker
  • Kreativ Hobby - Tannhjul, bukselomme og strå
  • Great Impressions - Noter



2 kommentarer:

  1. Kult og lekkert!
    Ha en deilig helg :o)

    SvarSlett
  2. Så moro at du likte gridteknikken! Stilig at du har brukt den inni kortet også. Takk for at du er med på utfordringen vår.

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett